lørdag den 10. marts 2012

Castelnaud slot

Vi er lige nu på ferie i Frankrig, og har faktisk været det et par uger allerede - og hold da op hvor er her altså bare smukt!

Vi bor i en "lille" hytte i en by der hedder Beynac som (efter vores mening) er en af de flotteste byer i  Dordogne. Men lige op af floden, ligger dette utroligt smukke slot. 





Da jeg så det første gang tænkte jeg af en eller anden grund: Hogwarts! 


 - Og det er her vores dag er gået, utroligt hyggeligt! Det kan klart anbefales.. desværre døde batteriet til kameraet mens vi var der, men vi fik trods alt taget et par billeder.


Jeg elsker simpelthen bare det her billede... gad vide om Tiff føler sig udenfor deromme på ryggen af Matt? ;-)

Mød; Min svoger Hollin og svigerinde Lauren, det er ikke nemt at se at han lider af højdeskræk vel?
Vi er simpelthen så stolte af at han klarede dagen i dag næsten uden at pive.
Hvis i nogensinde kommer i nærheden af dette flotte slot, så LOV mig at i tager en hel dags tur og bruger på slottet, det er simpelthen bare SÅ SMUKT! Det er lavet som et museum (surprise?)  med våben, rustninger, videoer og (uhyggelige) mannequiner som forestiller byens borgere der arbejder på slottet.


XOXO
Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar